NUXE HUİLE PRODİGİEUSE

Nuxe Huile prodigieuse ; Namı diğer çok amaçlı kuru yağ. Özellikle son dönemlerde muadilleri oldukça çoğaldı, fakat piyasadaki çoğu muadilini denemiş biri olarak şunu rahatça söyleyebilirim ki hiçbiri bir nuxe kuru yağ değil. Ürünün 2 çeşidi bulunmakta. Biri simli diğeri ise simsiz. Benim favorim simsiz olan. Simli olanı ise yaz aylarında severek kullanıyorum. Peki nasıl kullanıyorum? Ben vücuduma, saçıma ve yüzüme kullanıyorum. Yağlı bir his asla bırakmıyor. Vücudunuza uyguladığınızda hem hemen emiliyor, hemde pürüzsüz nemli bir bitiş sağlıyor. Gece yüzüme uyguladıysam ertesi sabah fondoten sürmüş gibi tek renk ve sağlıklı ışıl ışıl bir cilt ile uyanıyorum. Asla sivilce yapmıyor. Zaman zaman fondotenime karıştırırakta kullanıyorum harika bir glow görüntü veriyor.  Saçlarıma ise serum gibi kullanıyorum. 1-2 damla'sını saç uçlarıma uyguluyorum, harika bir parlaklıkkatıyor. Muhteşem kokusu ise günlerce kalıyor. 
Eğer hala denemediyseniz mutlaka bu ürüne bir şans vermelisiniz.

Yorumlar

  1. pikiiiii :) aramıza hoşgeldiniiiiz :)

    YanıtlaSil
  2. tımıms yine bişi öğrendik sendeen :) bak kozmetik sağlık yazan arkadaşlarımızdan da sölerim sanaaa. genişletirsin yani çevreni kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya kalpcikler falan koyamıyormuyum ben ? :)

      Sil
    2. ay yok konuyo kalpçikler yaaa ama ben bilmiyom nasıl konduğunu. onu da öğrenirsin ki bi ara. deryaya sorabiliyin hihihi :)

      Sil

Yorum Gönder