TİGER BALM

Tarih boyunca çin imparatorları için özel olarak hazırlandığı rivayet edilen TİGER BALM'lardan bahsetmek istiyorum.
Günümüzde rahatlıkla bulabileceğiniz bu tiger balm'lar her derde deva. Sonrada çeşitli kullanım için birçok ürünü çıkmış orjinalde 2 çeşidi bulunuyor;
WHİTE OİNTMENT; Nane aromalı bu balm soğuk algınlığında,mide bulantısında sinus tıkanıklığında, baş ağrılarında, terlemelerde, böcek ısırımalarında, kaşıntılarda ve yanıklarda kullanılabiliniyor. Özellikle otrivine bağımlılarının mutlaka denemesi gereken bir balm bu . Dudak dolgunlaştırıcı olarak tercih edenlerinde sayısı oldukça fazla.
RED OİNTMENT; Muhteşem kokan bu balm, romatizma, burkulma, sırt ve bel ağrısı gibi her türlü eklem ağrılarında kullanılabildiği gibi bayanların özel dönemlerinde çok tercih ettiği bir balm. Az miktarda uygulamakta fayda var zira oldukça yakıyor.
Sizin bu ürünlerle ilgili düşünceleriniz neler? Daha önce denediniz mi ? Denediyseniz sizin kullanım şekliniz/şekilleriniz nelerdi?

Yorumlar

  1. Merhaba. Kesif etkinligi icin yazmiz ama takibinizi göremedim. Ben google google izleyiciler gadgeti kullaniyorum mail abobeligim calismiyor. Oradan takip ederseniz sevinirim. Blogger profilinize bir resim koyarsaniz takip ettiginiz bloglar da en sonda takibinizi farkedip size dönüş yapar. Resimsiz profiller gerilere düsüyor farkedilmiyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Teşekkür ediyorum. Hemen ekleyeceğim . Kaldırıp tekrar takibe aldım , umarım olmuştur bu defa.

      Sil
    2. Rica ederim . Bu blogu takibe aldim farkli bir blog daha mi vardi 😌

      Sil
    3. Merhaba vardı sanırım :) Daha yeni öğreniyorum bir amatörlük yaptım sanırım :) kusura bakmayın

      Sil
  2. Ziyaretime gelmişsiniz, teşekkür ederim. Takibe almak istedim ama sistem hata verdi🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A neden oldu ki acaba. Hoşgeldiniz bu arada

      Sil
  3. denemediim duymadıım ama belli iyi şeysileer :) çinse iyidir zaten hihi :)

    YanıtlaSil
  4. blogunun saatini değiştirseneee yaaa :) ayarlar saatler istanbul gmt 2 gibi bişi olcaak :) ay deryaa kusura bakmaaz. biriciklerden oo. bak blogla ilgili teknik şeysileri ona sorabilirsin her zamaan :) sosyal şeysileri de bana sorabilirsiin. bak yıldızı da keşfetmişsiin. o da biriciklerimizdeeen :) ay bak blog çevremiz çok tatlıdır yaa. ben bloglara üye olmadan öyle serbest dolaşıyom ama tanırım herkesii :) bak benim blogdan daaa mesela son yazılarıma yorum yapanlardan her istediğine gidebilirsin yanii. çekinirseen, deep gönderdi de diyebilirsiin kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim çok tatlısınızzz
      :)

      Sil
  5. baksanaaa, şimdi bir mim yaptım. sen de yapsanaaa, mimler tatlı oluyoo ve ayrıca bizleri yaklaştırıyo birbirimize. istersen anlatırım yani zor gelirse mim nasıl yapılıyoo. sen de yapınca mimlicen işte istediğin arkadaşları. istersen benim blogdan seç olmazsa istersen ben de söylerim işte bak şu arkadaşlarımızı mimle diyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi olur fakat çok yabancıyım henüz böyle şeylere.

      Sil
  6. yarın bir blogçular yazısı yazcam. senin blogu da tanıtcam :) bikaç kişi daha keşfeder senii :) şimdi bayram üstü ya arkadaşlar bayram yol filan hazırlığındaa :) bayramdan sona bi daha tanıtırım, yine gelirler işte. sen de gidersin bloglara. yani istersen bidollu çevren olur ki yaniiii yaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  7. Çok sevinirim çok teşekkürler çok naziksiniz

    YanıtlaSil
  8. heeey son yazımdasııın. mimi de istersen yaparsın yanii yardımcı oluruum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder