DD KREMLER (Daily Defense) ve BB KREMLER (blemish balm)

BB kremler büyük bir furya ile birkaç sene önce hayatımıza girdi. O günden beri de birsürü marka BB krem üretmeye başladı. Sonrasında DD krem CC krem olarak giderek çoğaldılar :)
BB kremler cerrahide yara izlerinin daha düzgün görünmesi ve çabuk iyileşmesi için kullanılıyordu. Yani günümüzde çoğu markadan satın aldığımız bb kremler aslında öncesinde kullandığımız renkli nemlendiriciler. Dolayısı ile bb krem satın almadan önce araştırmanızı iyi yapmanızı öneririm. Benim uygun fiyatlı BB krem önerim ise watsonslarda satılan pure beauty markasına ait. spf45 koruma faktörü içeriyor olması da büyük bir artı. Kullandığım dönemde aktif sivilcelerimde hızlı bir iyileşme gözlemleyebiliyorum.

Gerek hafif yapısı , gerekse kapatıcılığı için günlük makyajımızda hemen hemen hepimiz bb krem kullanıyoruz. Fakat tabi kullandığımızı sandığımız bb kremler aslında bb krem (blemish balm) değiller.

DD krem ise ; pazarlama stratejisi anti aging olan fakat anti aging adına bir içeriğe sahip olmayan daha hafif renkli nemlendiriciler. Henüz kore markalarını denemediğim için çok fazla yorum yapamıyorum. Fakat fazla kapatıcılığı olmasın, yok gibi dursun ,güzel nemlendirsin ve içeriği de zararsız olsun diyorsanız NUXE dd kremi tercih edebilirsiniz.

Sizin favori bb ve dd kremleriniz neler? Özellikle yerli üretim önerilerinizi bekliyorum.



Yorumlar

  1. Merhaba bloğunuzu takibe aldım :)
    Güzel bir konuya deyinmişsiniz BB krem DD krem insanların kafası karışıyor. Çok bilgilendirici güzel bir yazı olmuş. DD krem kullanmadım ama bu yazınızdan sonra alıp deneyeceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz , umarım memnun kalırsınız.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Ben kore ürünü puritonun BB kremini kullanıyorum. Çok memnunum dd krem önerinizi de hemen kullanıcı yorumlarına bakıb inceleyeceğim fikir için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba umarım memnun kalırsınız.
      sevgiler.

      Sil
  3. ay saol yaa senden bi dolu şeysi öğreniyoreee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder